miekeko2012.reismee.nl

Terug in Nederland

Om 6 uur vanmorgen zijn we geland in Amsterdam. Moe van de reis gaan we eerst maar een ontbijtje doen met Echte!! koffie en een broodje. Hierna pakken we de trein richting Limburg. Om 10 uur worden we door Sander opgehaald op het station en gaan naar huis. Onwennig en een beetje onwezelijk pakken we uit en beginnen met onze verhalen. Waar moet je beginnen? We hebben zo veel gezien en beleeft, dit heeft toch wel even nodig om een plekje te geven. De souveniers worden uitgepakt en de eerste foto,s worden bekeken. Het is nu wel duidelijk dat mijn andere foto,s niet besmet zijn met een virus en gelukkig kan ik op mijn eigen supersnelle laptop de rest er op zetten.

We kijken terug op een erg mooie en verrassende reis door een stukje Azië, met veel avonturen en leuke ontmoetingen. Het was weer een onvergetelijke ervaring.

We vonden het leuk dat jullie met ons mee gereisd zijn op deze tocht en dat we onze ontmoetingen en avonturen met jullie konden delen.