miekeko2012.reismee.nl

Backpackerswijkje in Bangkok

Tegenover ons hotel ligt een gezellig wijkje waar veel backpackers komen, ze logeren er in hostels en brengen er hun dag door. We installeren ons op een strategische plek en gaan zitten kijken. Je ziet er veel vreemde vogels. Verse toeristen met schone kleren en veel te veel bagage!!! Oude hippies met alleen een plasctic tasje, jonge knullen met witte gymschoenen en blitse zonnebrillen, meiden in (erg) korte broek of jurkje en knotje, gezinnetjes met kind in rugzakdrager. Stelletjes met dreadlocks en tattoo,s en slippers. Iedereen loopt op slippers. Alleen als je vers uit het vliegtuig komt en Duitse Yup bent dan draag je de hele collectie van de Vrijbuiter inclusief degelijke zware schoenen. Dat het veeeeel te warm is daar kom je gauw achter met die giga grote rugzak op je rug. We vermaken ons prima en hebben leuke gesprekkjes met doorgewinterde reislustigen die al maanden onderweg zijn.

De middag sluiten we af met een thaise voetmassage. Dat is inderdaad genieten!!

Om 8 uur s,avond nemen we een taxi naar het vliegveld, de terug vlucht staat om 23.45 uur gepland en met het tijds verschil meegerekend zullen we om 6 uur ,smorgens in Amsterdam arriveren. We vliegen 11 uur en de reis verloopt spoedig.