miekeko2012.reismee.nl

Van Vietnam naar Cambodja

Vandaag gaan we per speedboot naar Cambodja. Dat lijkt snel maar je doet er lang over!! Om 1/2 7 uur gingen per fietsriksja naar de haven. 0m 7uur gingen we op de boot en om 14uur kwamen we aan in Pnohm Penn. Onderweg stoppen we bij de grens voor de stempels en de visa en dat 2 keer. Uit het land en in het land. Onderweg zien we een ander landschap verschijnen. Veel landbouw en vissersdorpjes. Langs de rivier zien we kinderen die hun koeien laten drinken en baden. Het is erg warm en benauwd aan boord met af en toe een klein briesje. Eindelijk komen we aan in de haven van Pnohm Penn en gaan per Tok tok naar ons hotel. Het is warm, erg warm. We doen deze dag niet veel meer en proberen te wennen aan 38 graden!!

Helaas lukt het niet om foto,s mee te sturen. We hebben een computer uit het stenen tijdperk en die is ontzettend traag. De bestanden zijn te groot om te verwerken. Die houden jullie dus nog te goed. P.s Het toetsenbord heeft naar de helft van de letters op de toetsen staan dus dat isecht blind typen!!