miekeko2012.reismee.nl

Een dagje Hanoi

Vandaag hebben we rond gewandeld in het oude centrum van Hanoi. Door smalle straatjes en steegjes was het een grote markt. Bij de drukke straten hebben we ons leven gewaagd. Wat een sport is het hier om over te steken. Iedereen en alles rijdt door elkaar en daar moet je je gewoon tussen gooien. Blik op oneindig en gaan!! We hebben wat oude tempels bekeken, maar vooral mensen kijken. Je kijkt je ogen uit. Wat een drukte en wat een winkeltjes, ze hebben hier alles en anders wordt het gemaakt. Nu gaan we lekker uit eten, ben benieuwd wat er op het menu staat!!!

Sander

hierzo ook vanalles meegemaakt.
bejaarde vrouw raakt bewusteloos achter stuur op hattem en vliegt zo de parkeerplaats over. op 0.2 meter langs jullie auto af :P
NIKS AAN DE HAND.
maar schrok wel toen ik buitenkwam nadat ik 3 brandweer 4 politie en 2 ambulances hoorde.

ps: je auto is klaar en staat weer thuis

grt

sander

mieke en ko

Ha Sander
Leuk dat je ons op de hoogte houdt!!!