miekeko2012.reismee.nl

We zijn in Vietnam!

Hallo allemaal.

Na een lange maar voorspoedige reis zijn we vanavond in Hanoi gearriveerd. Gister om 16.00 uur uit Roermond met de trein naar Schiphol, daar het vliegtuig om 21. 00 uur naar Bangkok. Vanwege het tijdsverschil was het daar 13.00 uur toen we aankwamen, voor ons gevoel pas 8.00 uur s,morgens. Ben je zomaar een halve dag kwijt. Wel tijd om rond te kijken op het vliegveld en de eerste bamisoepjes te proeven. Om 17.30 vertrok het vliegtuig naar Hanoi , waar we om 20.00 uur aankwamen. Het was al pikdonker dus gauw met de taxi naar ons hotel. Wat een chaos!! Overal rijden auto,s, vrachtauto,s en brommers door elkaar. Ze halen links en rechts in, rijden tegen het verkeer, toeteren de hele tijd en niemand trekt zich er wat van aan. Als je de straat over wil steken dan doe je dat gewoon, of er nu verkeer komt of niet. Gelukkig wist onze chauffeur er wel raad mee.Het hotel staat midden in een oude wijk van Hanoi, waar ook veel backpackers komen.

Voor morgen staat er een wandel tour door het oude centrum op het programma en gaan we ook de eerste foto,s maken.

Tot morgen Mieke en Ko

sander

ha die pa en ma,
fijn om te horen dat jullie zonder problemen daar zijn gekomen.
have a nice holiday.

sander

Carin

Hey!

het eerste bericht super! Ook gaan fietsen door de stad! Een avontuur op zich!Veel plezier!!

Groetjes Carin

Kitty

Hoi vakantiegangers,
Leuk om zo met jullie mee te kunnen reizen. Ik zal jullie verslagen uitprinten en de collega's hiervan mee laten genieten. Fijne vakantie.
Groetjes namens alle collega's van pappelhof